Jak sem lapl chabrus - Ondra Slabý

29.05.2019

Na každý štylko si brósí kelcny hafo pasovéch valderónů. Jednak só to krpatý bekterky a štengrbacily, kerý só všade v luftu a néseš štond je ani zbliknót auglama. Potym lajfku festovně štengruje ajsna na tratecu, fofrem smykující karizona, hryzavé hmyzoš, sopóch zdánlivě poladěné do klidesu, padající balkec, jedůvkový gample, mucha flajšnařka nebo baletky v trenažerech. Každé pasr musí svýmu štylku vysadit helfku, aby chabrusům vysadilo mixnu. Po retychu si vošplóchat haluze, morgen ufachčit pětku dřepů, po hokně rajzovat pěšórem do valdny nebo aspoň do Augecu a futrovat zeleniskové chálec. Někdy ale aji betálná prevenca valí do kopru jako metr curyk u mě. Snad sem ve kvelbu kaufnul vopatlané gyňál nebo se v trajfu lapnul zaprasené mastné tyče po boverákovi, ale morgen sem vyhópnul z betlexu ne zcela ve svým krupónu. Hókám do placu, že čtyry pětky a dva kósky není žádná hicna pro kábra co je v těžké lověně do zoncny a letních monclů, ale že mně chvilama hercna vysazovala stopku, to mně nasadilo hmyzoša do glocny. Prubnul sem ufachčit dřep, ale pastelky se mně casnovaly jak čoklovi za těžký love. Lapnul sem činku s kvichtem bůra pětek kilisek, ale nebyl sem štond ju plótvama hňápnót nad řepu. Ve finálce ke mně do kéru musel poprvý v lajfu dosmykovat felčar.
Dyž vtruknul do cimry, nebaštil sem mu jeho módrý války a vypláznul na ňé z dózny blemcák. Vajsově vokoplé jungšál ale gómal betálnó flignu. Do krkovice mi máznul kafiskové bagr, že sem mohl enom hókát "Áááá", což temu pakynovi ufachčilo rohlas na ciferníku. Pak si natlačil dva gumový haďály do ovarů a kaltnovym cajkem mně rajboval cemr a žanky. Finálově hókl, že mě musí vodlifrovat do nemálu. Stařce začla hrnót slaná vasrovica z auglí a já se fofrem zdekoval pod betlové lajntuch, ale voni mě zbliknuli krz lochnu. Po kratší mixně s felčarema mě na silu mázli do karizony. Smykovali se mnó jako pobóchaný, jako by šofec nekóřil, že má za sebó chabrusovýho džekyla.
Brélil sem z fenstru na řácké nemálové plac. Protekcó sem lapl skoro na sólofku tympl na cimře s dvěma pětkama betlexů. Tři pětky a bůro pacošů se tam láčově nakvindovalo. Každé sice neměl svůj dečmen, ale my s řáckó hicnó čtyry pětky sme vod kaltny v trpisonu nebyli, a tak sem v klidesu vegetil na židlofónu v eklu za futrama. Jenom chálky by mohlo bét víc. Betálný bylo, že na cimře byla buřina pasrů s přemignutéma čapama. Než s baldama došontali k tejblům, měli štykl zobky pali. Módroví a pasově poladění šontáci sice bonzovali felčarům, ale dyž sme jim v noci na sádrový futrály nachléstali vasrovicu, vysadili stopku a šmatlali tlačit za žebř do bufálu.
V nedělu doklapaly vizitace. Švígry nám vopucovaly rypále, migly kňafry a převexlovaly lajntuchy na betlách a sicnách a my házeli čučku na futra, až doklape familka nebo kemové. U mě zůstalo jen u špizování, dyž nerechnuju pasra co mně chcel střelit cajtunky a časál nebo borca vod funusové sajtny, keré kšeftoval s deklama a grimlama do tuhoškempingu.
Sósed Klikoš na sólofku pasově hantýrovat nemohl. Dyž do cimry naklapalo šestnáct šropálů, a během vizitace mu stařka vrhla další duet datlů, měli šlompáci s přefláknutéma čapama fest hoknu ubačovat tympl na hození sicny. Měl sem štígro, že sem byl s Klikošem v oukeju. Dyž za nim trtala švígra s injekcí, našteloval sem ji čapu do štreky, takže zachráněné Klikoš mohl nakazit vzteklinovym chabrusem další pacoše, kerý na ňé hókali pasový války.
Dyž vizitace za cemrama zamachlovaly futra, prošacovali sme s Klikošem šmatloně a vyčórovali jim mňamky a zobky vod familek, co měli nalifrovaný v sádrovéch futrálech. Můj novodurové kema měl další betálný gómky. Házet čučku na špiznu sme klapali na auglařskó sajtnu nemálu, neboť tam bylo před kysnó hafo volnéch židlochovic. Špicový bylo, že pohrneme domašov do holpecu. Moja řácká hicna valila do dža, Klikoš zabalil štěkání a půl metra nikoho negřufl. Večer sme pila profilcovali šlompáky a hrnuli gróňat. Dyž raky sypaly dvojku morgen, z betlexů vyhóplo patero štylek. Byli to šmatloni, kerý už téden simulovali přemignutý čapy, aby nám mohli vysadit těžkýho bubeníka. Rozhodili nám betálně sandál.
Včil vegetíme s Klikošem na jejich bévaléch regálech a tužky aji haluze máme přeflákaný na hafo štyklů. Házim čekanku, co Klikoš vygóme, aby nám zbylo trochec sjízdné chálky. Zatím je těžce tichonov, aji dyž ho šacujó.

© 2019 Hantecová sajtna,  Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky